?

Log in

akira_shock_19
04 December 2009 @ 03:58 pm
I haven't posted on here in a while, and I doubt anyone will even look at this, but I am so pumped for Christmas that I thought I would put up pics of my decorated apartment :)









HAPPY HOLIDAYS!! ^___^
Tags:
 
 
Current Mood: jubilantjubilant
Current Music: Loveless--Yamapi
 
 
akira_shock_19
07 November 2008 @ 10:36 pm
Tags:
 
 
Current Location: りょう
Current Mood: artistic
Current Music: 嵐ーBeautiful Days
 
 
akira_shock_19
18 June 2008 @ 08:45 pm
I am a huge baseball fan, Cubs in particular and I got to meet my FAVORITE player, Matt Murton, for the third time on Saturday and he took a picture with me and I'm so excited I wanted to share it here! ^^

He was so nice he autographed my shirt and even talked to me for like 5 minutes before the game, it was amazing!!
I've loved him since 2005, before I ever knew of Yamapi lmao...
His red hair captured me first, haha but he really is awesome plus he has a gorgeous southern drawl. Plus a nice butt and legs...
 
 
Current Location: Watchin' the Cubs
Current Mood: ecstaticecstatic
Current Music: Viva la Vida- Coldplay
 
 
akira_shock_19
15 May 2008 @ 10:36 pm
Blah, I have a 7:30 AM final tomorrow, how can they do that to a college student? It is cruel if you ask me, I just don't function at that time! Plus I have to get up at 5 since I haven't really studied for it yet due to the ridiculous amount of other finals and crappy papers I've had to do. At least tomorrow is the end of it for the next three months, YAY!

Ah, it's times like these when I really just want to retreat into Jdramas and NEWS craziness. The thought of becoming shut-in sounds appealing when I think of it that way lmao ;)

Oh, well. Now I must sleep so that I can fail tomorrow's final...

*dreams of a warm island where I live with Yamapi and Ryo and never have to get up before noon*
Tags:
 
 
Current Mood: blankblank
 
 
akira_shock_19
13 May 2008 @ 11:51 am
I got a tattoo on Saturday (when I probably should have been studying for finals lol)!! Anyways, I'm surprising my family with it when I go back to MN for the summer at the end of the week, but I'm so excited I wanted to share it with someone, so I post it here! I love it, it's three Sakura (one for each me and my two sisters) and the guy did a wonderful job, I think!! I'm so happy that I got the courage to do it after thinking about it for quite a while, plus it embodies my love for Japan as well!! Wow, too many exclamation marks in this post but that's just how happy I am about it, hahaha.
Tags: ,
 
 
Current Location: daydreams of yamapi and ryo
Current Mood: bouncybouncy
Current Music: baby, be my baby
 
 
 
akira_shock_19
14 April 2008 @ 07:38 pm
I have two papers due at the end of the week and three full books to read before I can think about writing them, so what do I do? I watch three doramas in a week and several random clips of course :)

First I watched Utahime which is wonderful, everyone should watch it. I totally fell in love with Nagase Tomoya along the way, so of course I went and watched Tiger & Dragon after that. This provided great comedic relief among all the stress of papers and boring novels lol! Then along the way of that I fell in love with Okada Junichi as well so I watched Security Police.

Then I proceeded to watch all these random subbed clip with either of them in them, including multiple PVs from their respective groups (I recommend TOKIO: Seisyun, Jibun no tame ni and V6: Utao-Utao) as well as the standard random News/Pi/Ryo clips. Time flies when you do everything that you shouldn't be doing! ^^

Anyways, I think you all should check these dramas, etc out : especially Utahime b/c it is just so much | | | |

Haha, in the end this entry just provided me with another way of furthering my lazy procrastination, but oh well!
Tags: ,
 
 
Current Location: anywhere but here and now
Current Mood: accomplished, yeah right ;)
 
 
akira_shock_19
24 March 2008 @ 10:02 pm
Okay, so this post is totally unrelated to the fact that two friends just invaded my room and commandeered my playstation, but I thought I'd title it that since it's what I was originally thinking about.

To escape the violence of their particular choice of video game, I decided to watch the Janiben special episode for Zukkoke Otokomichi that I recently found subbed here by eitokickass. It's amazing! It was filmed live so everything is just like Kanjani 8 crazy multiplied by a lot! ^^

My favorite part is Ryo though of course. He's usually so quiet that it's ridiculous, him just sitting back there every episode. The best was when Yoko probably truthfully stated that the audience was getting to see the real Ryo because usually the producers edit and say he needs to maintain his good image lol! I was laughing throughout the whole thing! They all start complaining about Ryo's crankiness when revealing who in the group are Zukkoke Otokomichi in real life, which opens up something for each member... a lot is revealed! Ryo is so defensive and later embarrassed about his behavior he just keeps trying to rationalize it and at the best point claims to have been having a scary dream and was sleep talking. He keeps saying "kowai, kowai" It was hilarious!!

And of course one of their guests is revealing her gigantic boobs and the boys can't stop staring so Yoko decides to point out the obvious and Subaru wants to know if he can stick his head in them... does he... you should most definitely download it and find out!

It's amazing and I just keep watching the Ryo-chan part over and over in particular but really all 45 minutes are priceless entertainment!! ^___^
 
 
Current Mood: gigglygiggly
Current Music: Wahaha-Kanjani 8
 
 
akira_shock_19
27 February 2008 @ 11:45 pm
Haha, so I have another blog and I usually post there and forget about this one because people I know usually read the other one lol! But today I thought that I would share this post here because it makes me happy. This winter I went to Egypt, despite wanting to have rather gone to Japan of course! Anyways, ironically, I got a little bit of Japan while visiting the ancient tombs of the pharoahs! Take a look! Oh and apparently my dad wanted to share in my overwhelming joy and jumped in the picture with me haha! My older sister took the picture and laughed and said "here she is in Egypt, seeing some of the most famous wonders of the world and the highlight of her trip is a Japanese TV van". Haha, it's true, I don't know much Japanese at all but one of the Japanese camera guys was looking at us as we took this picture and so I just sort of slipped out with "ohayo gozaimasu." He looked a little confused at first but then said it back, my family laughed and it was hilarious! Oh and I  look  kinda stupid, but I don't care because it's just too funny that there was an NHK truck there the same day I was (they were doing a live broadcast that day)! And of course I had to make the obligatory peace sign, don't judge me ^__^
Tags:
 
 
Current Music: Bambina
 
 
akira_shock_19
13 December 2007 @ 07:16 pm

So I started watching the 16 episode "Corner with Love" a couple of days ago, despite having my first final today. I hate studying so I figured that the cute guy Alan Luo in this was a good distraction.

Little did I know that it would be SO distracting. These Asian dramas, as much as I love them have to stop toying with me. I don't want to spoil anything for those who want to watch it, but haven't but I finished it in just two days because it just kept taunting me with the status of the relationships! It was so painful, but so good.

Haha, every time something happened I was like "Yay! FINALLY!!" And then two minutes later "NO!!" Something would ruin it. But I guess this is why we keep watching these addictive dramas, huh? At least it had a lot of humor in it to keep it at least a little lighter ^__^


Isn't this cute? Yep, that's why I watched it and so quickly! I wish I had someone to ride on the back of their bike! lol

Well, I guess I should go study for the rest of my finals. Oh and in case you're wondering, I did well on the final today despite Alan's distracting me >.<
 
 
Current Mood: ditzyditzy
 
 
akira_shock_19
05 December 2007 @ 03:06 pm
Usually, every year I am super excited for christmas and have the most "spirit" out of anyone, but for some reason this year, while I am excited for it, it doesn't feel the same.

Until today that is!! NEWS's christmas magazine shoots totally gave me the spirit! LOL
I'm going to put up a few of my favorite scans courtesy of vendy!

My take on some Pretty PicturesCollapse )

Hope they give you some spirit too, if they haven't already!
 
 
Current Location: Winter Wonderland
Current Mood: christmasy
Current Music: Mafuyu no Nagareboshi